اهتمام جدی دادگستری استان زنجان بر اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه در سال جدید 

10:37 - 28 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۸۳۳۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
اهتمام جدی دادگستری استان زنجان بر اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه در سال جدید 
رئیس کل دادگستری زنجان گفت: دادرسی الکترونیک از جمله برنامه‌های ابلاغی به مراکز استان‌ها است که باید برای برگزاری دادرسی‌های الکترونیک در تمامی حوزه‌های قضایی توجه بیشتری صورت گیرد.  

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در دومین جلسه شورای مدیران دادگستری استان زنجان در سال جدید هدف از طرح کارنامه اقدامات حوزه‌های قضایی در سال ۱۴۰۲ را در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت بیان کرد و گفت:با توجه به گزارش ارائه شده در این جلسه در اجرای برنامه‌های ابلاغی و عملیاتی در حوزه‌های قضایی برخی عقب ماندگی‌ها و ضعف‌هایی احصا شده که امیدواریم با همفکری و همکاری میان همه بخش‌ها شاهد ارتقا و رفع نقاط ضعف باشیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رعایت نظم و برای انجام هر کاری مهم و ضروری است اظهار کرد: شورای مدیران در اجرای برنامه‌ها نظارت دقیق بر همکاران مجموعه تحت مدیریت خود در انجام صحیح وظایف داشته باشند.

حجت‌الاسلام فرجی برحق توجه به معنویت خصوصا اقامه نماز اول وقت و جماعت در تمامی حوزه قضایی را امری مهم و ضروی برشمرد و تصریح کرد: در سال جدید توجه به معنویت و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کارکنان و خانواده کارکنان مورد اهتمام قرار گیرد.

وی با تأکید بر این موضوع که مسئولیت‌ها یک امانت الهی برای همه ماست، گفت: باید قدر این مسئولیت را را بدانیم و با ارائه خدمت صادقانه به مردم و اجرای عدالت موجب جلب رضات مردم و خداوند متعال را فراهم کنیم.

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های قوه قضاییه در تشکیلات قضایی استان باید با جدیت  بیشتر از همین ابتدای سال جدید در دستورکار مدیران حوزه‌های قضایی استان قرار گیرد، افزود: دادرسی الکترونیکی از جمله برنامه‌های ابلاغی به مراکز استان‌ها است که باید برای برگزاری دادرسی‌های الکترونیک در تمامی حوزه‌های قضایی توجه بیشتری صورت گیرد. 

در ابتدای این جلسه اعضای شورای مدیران ضمن گزارش اقدامات حوزه خود در سال ۱۴۰۲، به بیان برنامه‌های سال جاری مجموعه خود پرداختند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: زنجان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *